Out All Night
Selepas kemalangan LaMarcus, semua orang berkumpul di sekeliling Hilary untuk membantunya. Will dan Carlton tertekan menguruskan "Blackccess" dan hubungan mereka terkesan. Lisa dan Amira cuba kurangkan tekanan itu dengan janji temu berkumpulan.