True Colors
Will dan Carlton pergi ke sebuah acara kereta di pusat bandar untuk mempromosikan jenama baharu mereka, "Blackccess". Phil temui klien berpotensi; Viv temui calon bagi Neeman Fellowship di tempat yang tak dijangka.