Pivot
Will dan Carlton mendapat kerja di Beverly Hills Country Club, namun pengalaman yang mereka dapat itu tidak seperti yang dijangka. Ingin meningkatkan gaya hidup mereka, mereka temui inspirasi di acara firma guaman Phil.