Stanley Tucci
Ina Garten berseronok apabila pelakon pemenang anugerah Stanley Tucci mengadakan kelas Martini untuk digandingkan dengan Rockefeller Tiram Mudah Ina. Stanley mengajar Ina cara membuat stu Cacciucco yang luar biasa.