Laura Linney
Pelakon pemenang anugerah Laura Linney menyertai Ina Garten untuk sehari memasak dan berbual. Ina membakar kek sarapan ricotta beri biru, mengajar Laura cara memasak udang rebus dengan olahan khas dan membuat penemuan yang tidak dijangka.