The Scandinavian House
Keith dan Evan beli rumah usang dan mengubahnya menjadi syurga Nordic yang neutral. Dengan halangan yang menyebabkan bajet semakin meningkat, rumah itu menjadi salah satu rumah mereka yang paling sukar tetapi paling indah, dengan reka bentuk Scandinavia.