The Italian House
Keith dan Evan mengubahsuai rumah runtuh untuk mewujudkan sebuah oasis desa Itali indah. Mereka ingin cipta suasana desa lama dalam reka bentuk mereka, jadi mereka meminta kepakaran rakan baik Dave dan Jenny Marrs untuk menghidupkan keseluruhan tema.