The Boys House
Keith dan Evan jalankan pengubahsuaian untuk mewujudkan rumah impian mereka sendiri di tengah-tengah Detroit. Dengan beberapa halangan, pasukan itu bayangkan rancangan bercita-cita tinggi sambil mengubahsuai rumah mereka yang lain di seluruh blok.