Modern Comfort Food: Good Cheese
Ina Garten menggunakan cheddar putih tajam, Monterey Jack dan keju krim dalam Nachos Ketam Segar dan makan tengah hari Raclette Bakar dan Vinaigrette Salad Hijau. Dia juga membakar kek Ricotta dan Buah Ara Segar.