Modern Comfort Food: All Italian
Ina Garten berkongsi asas-asas resipi yang sangat elegan dan mudah. Dia membuka pintu rumah Hamptonsnya untuk lebih banyak makanan lazat, idea yang mempesona dan keseronokan.