It’s My Third Boob
Bianca mempunyai salah satu keloid yang paling sukar dibedah oleh Dr Emma. Benjolan Heather membengkak sebesar saiz avokado selepas dia jatuh dari tangga ke atas tong sampah beroda. Ben mesti mengatasi rasa takutnya untuk mengeluarkan sista 12 tahun.