Ew! What Is That?
Dr Emma menghadapi cabaran selepas doktor gagal diagnosis keadaan kulit berkerak dan berketul-ketul di muka Zoe. Jennifer perlukan bantuan dengan tumor yang disebabkan gangguan jarang berlaku. Adam mahu diagnosis lebih daripada 60 ketulan pada tubuhnya.