Big Bodies
Ketika berat badan Lisa telah meningkat, begitu juga dengan ratusan tanda kulit di lehernya. Morgan dan Charlotte diberitahu berat badan mereka punca gejala kulit mereka, tetapi Dr Emma ada pendedahan mengejutkan untuk mereka.