Nailing It
Ahli podiatri Marion Yau merungkai misteri jari kaki Jonathan yang bengkok, membantunya merawat kaki yang dia benci sepanjang hidupnya. Dia menyediakan kaki pelari maraton Robert untuk perlumbaan seterusnya.