Knock Your Socks Off
Ahli podiatri Marion menyelesaikan misteri celah berbentuk V pada jari kaki Debra dan mempunyai rawatan yang mengejutkan untuk pesakit psoriasis yang telah mencuba segalanya. Selain itu, Dr Kenny dan Marion bekerjasama untuk membantu pesakit.