Reaper Time, Part 2
Koro Sensei dan Karasuma tiba di tempat kejadian untuk menyelamatkan kanak-kanak. Terperangkap dalam sel, kanak-kanak dan Koro Sensei melihat Karasuma melawan penculik mereka tetapi Reaper mempunyai beberapa helah maut.