Happy Birthday Time
Pelajar menggunakan semua yang mereka pelajari daripada Koro Sensei untuk menyusup ke halaman sekolah di mana dia sedang menunggu untuk diserang. Koro Sensei tetap menyediakan pelajar kesayangannya untuk perkara yang tidak dapat dielakkan.