Summer Festival Time
Pada hari terakhir percutian musim panas mereka, Koro Sensei membuat skim "ujian keberanian" dan berharap pelajarnya jatuh cinta antara satu sama lain dan berpasangan. Selepas skim itu gagal, Koro Sensei menjemput semua orang ke Festival Musim Panas.