School Trip Time/2nd Period
Sewaktu di Kyoto, kumpulan itu cuba membawa Koro Sensei ke dalam sasaran penembak tajam upahan, Red Eye. Apabila setiap percubaan gagal, Red Eye putus asa. Pelajar lelaki dan perempuan bergosip sambil guru mereka mencuri dengar.