Vision Time
Cemburu melihat bekas rakannya terbawa dengan sikap "boleh buat" Koro Sensei, Terasaka yang malas akhirnya terbawa dengan rancangan rumit Shiro untuk mengeksploitasi kelemahan terbesar Koro Sensei, iaitu air.