L and R Time
Lovro muncul untuk cabar kelayakan muridnya membunuh Koro Sensei. Koro Sensei mencadangkan pertandingan pembunuhan palsu dan Karasuma menjadi sasaran. Koro Sensei menyedari bahawa Irina sangat bijak. Karma dan Nagisa ke Hawaii untuk menonton Sonic Ninja.