Australia
Australia ialah tanah purba dengan persekitaran yang pelbagai, di mana haiwannya mengembangkan senjata biologi yang boleh melumpuhkan dan membunuh. Kenali reptilia dan araknid dan haiwan pembunuh lain yang boleh membawa maut kepada manusia.