Africa
Afrika ialah benua dengan kepelbagaian biologi yang besar, peluang melihat hidupan liar dan banyak haiwan berbahaya. Kenali haiwan seperti kucing besar yang berkeliaran di savana untuk mencari kuda belang, kerbau tanjung dan juga manusia.