The Bird in the Clock
Percubaan terkini Fionna untuk menyelamatkan tanah membuat Marshall bingung, manakala Huntress Wizard mengejar Cosmic Owl. Kemudian, Fionna dan Huntress cuba menyelamatkan Finn daripada Mimpi Ramalan yang bakal menimpa.