The Crocodile Who Bit a Log
Fionna, Cake dan rakan-rakan mereka merancang pelbagai strategi untuk mendapatkan semula tanah mereka daripada Queenie, manakala Huntress Wizard mengembara ke Jantung Hutan dan berdepan dengan pertubuhan rahsia ahli sihir.