The Butterfly and the River
Selepas berdepan pelbagai rintangan, usaha Fionna untuk menyelamatkan kawasan itu menghadapi perubahan yang merugikan, manakala Huntress dan Cake terpaksa bekerjasama untuk meneroka gambaran masa depan yang menggerunkan.