Pasta La Vista
Kobe terlalu terharu apabila bertemu dengan anak lelakinya. Bini dan Ari mengalami perpisahan yang tegang dari Ethiopia. Jibri dan Miona cuba menyediakan makanan untuk ibu bapanya. Thais tidak menyukai abang Patrick, John.