Ketchup to My Mustard
Si duda Bilal merancang untuk uji tunangnya. Kara ke Republik Dominican untuk jemput teman lelaki, Guillermo. Jibri harap dapat mempengaruhi kekasihnya untuk tinggal. Selepas dua tahun, Emily sambut kedatangan Kobe untuk bertemu dengan anak lelakinya.