The Elephant in the Womb
Emily ambil ujian kehamilan. Patrick menuntut agar Thais memberitahu ayahnya. Guillermo ragu-ragu. Sheeda mempersoalkan motif Bilal untuk pranuptial. Mohamed mengeluarkan ultimatum. Miona beritahu ibu Jibri mereka akan melarikan diri.