Misunderstood
Gino dan Jasmine mendapatkan bantuan profesional. Amanda terkejut kerana Razvan mahukan anak. Statler dan Dempsey bermalam bersama. Sheila berasa terancam oleh jurubahasa David. Violet berjalan keluar pada Riley. Meisha bimbang dia salah tentang Nicola.