Field of Dreams
Riley cuba berdamai dengan Violet. Gino sudah bersedia untuk bayi. Nicola bergelut untuk jadi bersih kepada keluarganya. Statler cuba membaiki hubungannya rapuh dengan Dempsey. Anak Sheila berhati-hati dengan David.