Overboard
Razvan ada kejutan untuk Amanda. Walaupun masa lalu mereka berbeza, Meisha dan Nicola percaya Tuhan telah mempertemukan mereka. Malam pertama Gino dan Jasmine berakhir dengan air mata. Tyray mencari jawapan. Riley memulakan perjalanannya ke Vietnam.