Oh Lover Boy
Persediaan tarian pulang sedang dijalankan untuk Alex dan Emma. Trent dan Amber berfikir dua kali tentang pencarian rumah Liz dan Brice. Kemudian, Alex melawat kekasih, Allie, di rumahnya di Ohio untuk hari lahirnya.