Romance or Roommates?
The Johnstons berkumpul di gelanggang untuk permainan bola keranjang. Trent dan Amber meraikan penurunan berat badan Trent dengan penggambaran boudoir. Elizabeth ada hati ke hati dengan Amber tentang hubungannya dengan Brice.