Love on the Brain
Keluarga Johnston mengikuti kelas menari barisan untuk buat persediaan menyambut ulang tahun ke-21 Liz yang akan datan. Kemudian, adik-beradik bermalam sementara Trent dan Amber ubah bilik mandi baharu mereka.