Yeon-su is in a dilemma as Kim Myeong-jae's downfall could benefit certain factions. As the evidence is revealed to be false, she declares that Kim Myeong-jae is innocent. Meanwhile, Kim Tae-yeol's murderer, Park Du-sik, reaches out to Jeong-hyeon.