Yeon-su continues to investigate Hyeong-rak and finds evidence of Park Won-jong's embezzlement. He steals Hyeong-rak's tablet PC and asks Yeon-su for help. Jeong-hyeon is determined to protect Yeon-su as he races against Yeong-geol for the tablet PC.