Ann is attacked by Yuki and stopped by Kazuki. Ann exposes Kazuki to Kohei, causing panic. At Maria's dinner, Ann delivers poison, and Kohei also poisons a dish. Maria, tearfully reminiscing, leaves Kohei in suspense.