Kazuki blackmails Ann and drugs her. Kohei, who stole 200 million yen, feels betrayed when he sees Ann with Kazuki. Maria agrees to divorce and seeks poison to kill Kohei. Yokomichi and Kohei uncover surprising links between Kogure and Maria.