Camp Cooks & Celebrations
Guy Fieri's friends and family finish up their epic Appalachian adventure with gourmet mushrooms, a cast-iron cookware factory tour and a lesson in cooking for lemurs. Then, they go whole hog in a celebration to wrap up their awesome road trip.