Flavortown and Family Fun
Guy Fieri and his caravan crew stop at Downtown Flavortown for some next-level nachos and a tiki drink oasis. Then, they dig into homestyle fried chicken and cinnamon bread at Dollywood, discover handmade knives and start a family bowling competition.