Food Trucks & Fast Cars
Guy Fieri and his caravan start their epic journey through Appalachia with an ice cream-making contest at a dairy and a pizza showdown at the campground. Plus, there's amazing food trucks, a trip back to the Old West and hot laps in Corvettes.