Games on the Gulf: Mardi Gras Moola
Four teams meet up with Tyler Florence in Mobile, AL, hoping to sell to the massive Mardi Gras crowds, but they soon find it's not as easy as it looks. While there, one team accuses another of cheating, and their accusation backfires in unexpected ways.