Games on the Gulf: Pirates' Booty
Tyler Florence shakes things up in Lake Charles, LA, where the teams plunder one another's trucks for a challenge judged by foodie pirates. Thousands of customers swarm the trucks, stressing one team to implosion and propelling another to new heights.