Games on the Gulf: Justin Time
Tyler Florence sends the teams into Galveston, TX, where baseball star Justin Turner awards one of the biggest cash prizes in race history in a Ballpark Bites challenge. Squad loyalties are pushed to their limits as they struggle to outsell one another.