Ichigo arrives in time as Uryu and Rantao struggle to fight Kariya. Hitsugaya and others try to go after Ichigo, but Rantao stops them. There are many Jokai Crests within the Seireitei, and there's a risk they'll all explode if Kariya's Crest is released.