Hitsugaya defeats Koga, leaving Jin Kariya as the last surviving Bount. Ichigo and his friends have made themselves at home in Squad Ten barracks. Jin Kariya hides until the Jokai Crest's power has filled his body. Then, Kariya is attacked by Rantao.