The Lovely Duckling
Emily's mom jeopardizes her African wedding with Kobe. Rob and Sophie hash it out in therapy. Alexei is shocked by Loren's state. Ashley and Manuel lay blame. Ed and Liz finally meet after he called off the wedding. Patrick upsets Thais on her birthday.