And They All Lived ...
Gino comes clean about Jasmine's paperwork. Sophie panics about the breakup. Patrick sets boundaries with his dad. Angela hires a private investigator. Emily and Kobe debate a move. Manuel drops another bomb. Alex worries he might not be enough for Loren.