The Emperor's New Home
A decision is made about Michael's visa. Jasmine ditches Gino before rehearsals. Loren and Alexei's plans don't align. Manuel comes clean. Patrick opens up about his past. Rob hits the club and draws attention. Emily and Kobe say goodbye to family.